اقتصاد

طرح بریتانیا در مورد سندباکس اوراق بهادار دیجیتال به پارلمان ارائه شد

طرح بریتانیا در مورد سندباکس اوراق بهادار دیجیتال به پارلمان ارائه شد

مقررات قانون خدمات مالی و بازارهای بریتانیا در مورد جعبه ایمنی دیجیتالی اوراق بهادار قرار است پس از ارائه به پارلمان در ژانویه 2024 اجرایی شود.

در نشریه 18 دسامبر، دولت بریتانیا اعلام مقررات جعبه ایمنی دیجیتال اوراق بهادار (DSS) مربوط به قانون خدمات مالی و بازارهای 2023، که در پارلمان مطرح شد و راه را برای شرکت‌های رمزنگاری برای آزمایش محصولات و خدمات در کشور هموار کرد. به گفته دولت، این مقررات از 8 ژانویه با بانک انگلستان و اداره رفتار مالی بریتانیا اجرا می شود.

«DSS به شرکت ها و تنظیم کننده ها اجازه می دهد تا استفاده را آزمایش کنند. فناوری جدید در سراسر بازارهای مالی ما،” گفت یادداشتی در توضیح این لایحه. «به ویژه، این شامل آزمایش استفاده از فناوری در حال توسعه (مانند فناوری دفتر کل توزیع شده، یا به طور کلی فناوری است که آنچه را که معمولاً به عنوان دارایی دیجیتال نامیده می‌شود) تسهیل می‌کند) برای انجام فعالیت‌های یک سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار (به ویژه دفتر اسناد رسمی، تسویه و نگهداری)، و راه اندازی یک محل معاملاتی.”

مقررات سندباکس بخشی از قانون خدمات مالی و بازار بود که در ژوئن پس از معرفی در سال 2022 به تصویب رسید. این لایحه شامل دستورالعمل هایی بود که به شرکت های رمزنگاری اجازه می داد تا در بریتانیا تحت یک چارچوب نظارتی برای ترویج فناوری‌های نوآورانه و در عین حال محافظت فعالیت می‌کنند. مصرف کنندگان.

موارد مرتبط: اکثریت نمایندگان پارلمان بریتانیا فاقد دانش رمزنگاری هستند

قانون‌گذاران در بریتانیا با لوایح دیگری پیش رفته‌اند. مقابله با استفاده غیرقانونی از دارایی های دیجیتال در کشور. در ماه اکتبر، پارلمان لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی را تصویب کرد – که به مقامات اختیار برای توقیف ارزهای دیجیتالمی داد. > — و با برنامه هایی برای تنظیم استیبل کوین ها پیش رفت.

دیگر حوزه های قضایی، از جمله برزیل و اتحادیه اروپا، جعبه‌های کنترلی مشابه را برای بررسی موارد استفاده از توکن‌سازی پیشنهاد کرد. در ایالات متحده، برخی از مقامات نهادهای نظارتی مالی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا همچنین برای چنین جعبه‌های ماسه‌ای تلاش کرده‌اند.

مجله: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای از بین بردن رمزارزها سلاحی ساخته شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا